.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشکیل شوراي راهبردي خانه مطبوعات مازندران
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه خانه مطبوعات مازندران باید سهم خود را از توسعه فرهنگی استان مشخص کند، افزود: مدیریت ارشد استان توجه جدی تری برای توسعه متوازن فعالان مطبوعات در توسعه اقتصادی مازندران لحاظ کند...
تشکیل شوراي راهبردي خانه مطبوعات مازندران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تاکید بر نقش اثرگذار جامعه در تعالی مهندسی فرهنگی خواستار لحاظ کردن مطبوعات استان در اطلس فرهنگی اجتماعی مازندران شد.

هادی ابراهیمی پیش از ظهر یکشنبه در نشست صمیمی با اعضای شورای مرکزی خانه مطبوعات مازندران در ساری افزود: فعالیت خانه مطبوعات و پیگیری آن توسط رسانه ها باید مورد توجه مسئولان مازندرانی مقیم مرکز قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: عرصه رسانه صحنه افراد عاشق و شیفته بوده و افراد با انگیزه تعالی و توسعه کشور وارد این صحنه شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه دغدغه فعالان مطبوعات مازندران با روح و سرشت آنان عجین شده است، تصریح کرد: مشکلات مطبوعات استان همچنان دامنگیر این قشر تاثیرگذار جامعه است.

ابراهیمی با بیان اینکه توسعه هر کشوری منوط به توسعه فرهنگی آن جامعه است، یادآور شد: نگرشها، باورها و ایده های مدیران کشور باید در حوزه فرهنگ محقق شود.

وی با اعلام این مهم که تقویت فرهنگ ملی در گرو تقویت فرهنگ بومی است، اظهار داشت: مهندسی فرهنگی و ملی از طریق رسانه ها و اصحاب مطبوعات باید محقق شود و تکلیف ادارات با رسانه ها باید مشخص شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه خانه مطبوعات مازندران باید سهم خود را از توسعه فرهنگی استان مشخص کند، افزود: مدیریت ارشد استان توجه جدی تری برای توسعه متوازن فعالان مطبوعات در توسعه اقتصادی مازندران لحاظ کند.

وی با بیان اینکه نگرش چپ و راست در فرهنگ مفهومی ندارد، افزود: فعالان مطبوعاتی مازندران متعلق به آحاد جامعه بوده و نیاز به مشورت، همفکری و کمک رسانه ها باشند.

معاون اسبق اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مازندران با اشاره به توجه رسانه استانی به مطبوعات مازندران در دوره مدیریت وی و پخش برنامه مازندران در مطبوعات از مدیرکل صدا و سیمای مازندران خواست برای تعالی بخشی رسانه های استان این برنامه ها را مجددا از شبکه استانی پیگیری کند.

وی از تشکیل شورای راهبردی خانه مطبوعات مازندران در ارشاد استان خبر داد و گفت: امکانات و تجهیزات مورد نیاز خانه مطبوعات استان را تامین خواهیم کرد.

ابراهیمی با بیان اینکه تلاش می شود توزیع آگهی های مطبوعات استان از طریق خانه مطبوعات به رسانه های استان صورت گیرد، افزود: خانه مطبوعات با توزیع آگهی ها مرکز ثقل و امین رسانه های مازندران خواهد بود./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.217 seconds.